6+ 6 günlüğüz Bugün sağlık ocağına gittim oturttum kıayfetını çıkarttım boy kılo icin ebeler aaa çok erken oturtuyusun desteksız oturuyor oturtma daha dediler ben çok şaşırdım bian ama genelde 4 aydan sonra bebekler oturtulsa sorun olmuyor diye bılıyoruz sizde nasıl hata bendemi :(