Mayazim Kızlar 39 günlük bebegm var bana çok zayıf geliyor kilo alması için ne yapmalıyım kaç satte bir kaç dakika boyunca emzirmem mama vermem lazim
Zahide97 Mayazim 1 buçuk 2 saatte bir vermen yeter bence Ama buna gece de dahil Ben 2. Ay dolana kadar gece gündüz 2 saat ara ile besledim Sütün yetmedi mamaya geçtim SMA çok kilo aldırdı ama gaz yaptı o yüzden hipp ile devam ettim gaz sorunu olmadı
Esr89Els71 Mayazim gün içinde yarım saate 1 gece 1 saate bir emzir çok güzel kilo alır ben öyle yaptım çok güzel aldı
Melisfeyzaninannesi1_ Mayazim 2 saatte bir emzir çokta emzirip kusturma bence çocuğu:) 2 aylık sağlık ocağı kontrolünde tartarlar kafana göre mamada başlama bence belki sna öyle geliyodur gelişimi iyidir. Mama, meme reddi de yapabilir sütüne güven yetiyodur doyuruyodur de 🙌
Zahide97 Mayazim 140 TL alıyoruz biz Benim ki prematüre bebek 2300 olarak doğdu ve 23 gün yoğun bakımda kaldı hiç kilo almadı 2600 ile eve geldi Ve ben 1 ay dolmadan mama + süt ile ona 900 gram aldırmıştım Sarılığı olduğu için 2 3 saati hiç geçirmedim
Melisfeyzaninannesi1_ Mayazim gazı olmadığına emin misiniz sadece doymadığı için ağlamaz bebekler. 1 aylık kontrolünde kilosu az mıydı?
miracmoms Bizde prematüre doğduk 2,500 gr sütüm yetmediği için mama takviyesi yaptım humana ile gaz da yapmadan güzel şekilde kilo aldırdı bebeğime 1,5 2 saatte bir beslemen iyi olur geceleride aynı şekilde