memede süt bezesi olduğunu bilirimde koltuk altını duymadım doğruda olabilir ama sana tavsiyem böyle bişi var ve emme sonrası geçmiyor ise bi genel cerraha görünmeni öneririm canım belki kitle falandır benim mememde var 4 senedir 6 ayda bir kontrole giderim git bi bakın derim canım 😊