goldumsu hayır uyandırmayın, ben o hatayı yaptım uyku düzeni çok bozuldu çok huysuzdu ağlama krizleri başlamıştı yeni yeni toparladık yine eğer bebeğiniz acıkınca düzenli kendiliğinden uyanıyorsa gece sütlerinden sonra uyandırmayın dedi doktorum. Ama gün içindeki süt aktif süt olduğu için 2-3 saati geçirmeyin dedi ki zaten yine kendisi istemesi gerekiyor. Ben aç olduğunu düşündüğümde bile kendisinin istemesini bekliyorum hep