prenses_we_prens_annesii Aynı sorunu yaşıyoruz. 5. Ayda 250 g almıştı. Doktor az ama mamaya gerek yok, anne sütüyle devam edin. Emzirme sıklığınızı değiştirin demişti. Bugün 6. Ay kontrolüne gittik yine az almış. 1 ayda 200 g almış. Ek gıdaya geçtik o yüzden mama verme dedi. Yine de tedirginim, üzülüyorum. Yetemiyormuş gibi hissediyorum. Bebeğim 3 kilo doğdu, şuan 6.770 g. Sizinki kaç kilo doğdu ve şuan kaç kilo?