Zahide97 Nehir16busra valla burda ki çoğu kişi tatlı suyu kaynatıp soğutup öyle veriyor geçen okumuştum Ama ben direk tatlı su veriyorum
Lulemom Nehir16busra hazır su. İlk zamanlar kaynattım ama sonradan direk kaynatmadan verdim. 11 aylık hazır suyu direk kullanıyorum her şeyde
Linailkay Nehir16busra içme suyu Çeşme suyu vermeyin çeşmelerden ilaçlı su geliyor kireçli su doktorlar sakın vermeyin diyor normal içmeye de ebebekten bebek suyu alıyorum
Nehir16busra fadikada bende öyle düşündüm de kaynatınca bişey olmaz dediler sormak istedim o yüzden. Yoksa bende içemiyorum Çeşme suyu
Yesimgulcakir Nehir16busra canım söyle düşün çay yaparken bile kullanıldığında o çaydanlık kireç içinde kalıyor yani baya sağlıksız
Tuba_2410 Nehir16busra geçen instagram da birinin yazısını okumuştum kaynayan içme suyu çok kaynarsa ph değeri kayboluyor tavsiye edilmiyor diye yemeğine damacana koyuyorum ama içmeye bebek suyu alıyorum
Burcu__ Eşim su arıtma işi yapti. Kaynamış çeşme suyu , kaynamamisindan daha fazla mikroplu. Cihaz ile ölçüm sonucu.
KahveliVera Nehir16busra arıtma baglattik çeşme suyu bakterisi 90 çıktı damacana 80 çıktı şok olduk arıtma 06 çıktı