Yesimgulcakir Arkadaşlar tam önde iki dişin arası çürümüş oyunmuş kürdan ucu kadar.Nasıl oldu anlamadım 3 gün dişini fırçalatamadım köyde ,bir de kuzenleri falan bayramdan dolayı şekerdi tatlıydı tükettiler.eve geldık bugün dişini fırçalatırken fark ettım.Çok moralim bozuldu çünkü daha süt dişlerinin dökülmesine zaman var ne yapsam başına böyle bişey gelen varmı.Pedodonti doktorun götürsem müdahale eder mi acaba yoksa süt dişi diye bişey yapmaz mı ?
Dali05 Yesimgulcakir dis hekimine gidin,curugu temizleyip dolgu yaparlsr büyük ihtimal ya da her uc ayda bir curul durumuna bakip flor sürerlercürpk büyümesin diye
Yesimgulcakir Dali05 çok sağol canım şimdi inernetten bakım ulaşım yapabileceğim konumdaki çocuk diş doktorlarına hepsi baya kötü yorumlar almış şimdi iyi bir doktor bulmam lazım çocuk travma yaşamasın diye bakalım
Deletedmom5284 Ya benim kızımda 2 yaşında, doğduğundan beri dişleri yokken bile parmak fırçayla fırçalamaya başladım, artık kendi öğrendi sabah kalkar fırçalar yemekten sonra fırçalar, baktım ki azı dişleri sarı olmuş üstü, anlam veremiyorum
Yesimgulcakir Deletedmom5284 yegenlerımınde dişleri sarı ben kan ilacından olduğunu düşünüyorum canım.Senınkide onla alakalı olabilir mi acaba