Buse_5 Arkadaşlar bebeğim 4 ay 1 günlük ve dilini sürekli çıkartıyor sizin bebeklerinizde mı böyle korkulacak bir durum mu
Zsnbr Buse_5 oooo bnm kızımda öyleydi sürekli dışardaydı dil. Yaramaz olcak dediler ve aşırı yaramaz gerçekten. Cok fenalar cok 😂😂
Buse_5 Yesimgulcakir sormadım ama internette araştırdım bilinçsiz refleks yazıyor ama pek içime sinmedi
babyandmom1 Yanlış hatırlamıyorsam kızımda 5 aylık olana kadar hep dili dışarıdaydı sonra kendiliğinden düzeldi. Normal diye düşünüyorum
Buse_5 babyandmom1 ateşi 40a çıkmıştı bayramdan önce sonra böyle oldu acaba bı sıkıntı mı oluşturdu ateş
Yesimgulcakir Buse_5 içini hiç bozma bişey olduğunu sanmıyorum ama en iyi cevabı doktorundan alırsın canım bir danış bakalım bizede haber verırsın