Esssssss Kızlar doğum yapalı 42 gün oldu iç dış dikişlerim vardı eridiler denize havuza girmek istemiyrm ama emin de değilim vajina içi dikişlerim vardı o yüzden tedirgin oldum bilgisi olan var mı bu konu hakkında
Nurcan16kg Esssssss Ben sezeryan yaptım ama kuzenim normal doğum ve fazla dikişi vardı doktoru 6 hafta dolduktan sonra denize havuza girebilirsin demişti ona
Simgeeren Esssssss 40 randevusuna gitmediniz mi. 40 çıktıktan sonra doktora gitmek gerekiyor. Ben gittim doktor denize havuza girebilirsin normal hayatına dön dedi
Esssssss Simgeeren hayır gitmedim nasıl muane ediyorlar ? İç dikişlerim varmıydı ? Bir dr ilişki konusunda tedirginim korkuyorum ??
Simgeeren Esssssss evet dikişlerim vardı alttan bakıyor. İlişki sorun olmaz dedi. Gerçekten hiçbir sorun yaşamadım hiç korkma. Kayganlaştırıcı kullanabilirsin su bazlı. Ama önce doktora bi görün
Esssssss Simgeeren alttan muameleden korkuyrm ya o yüzden gitmek istememiştimbir şey daha sorabilir miyim bn geçen kontrol ettim baktm vajina iç kısmındaki eyler görünüyor onlar kapanıyor mu normal mi belki de kapandı şimdi bilmiyrm taze yara gibiydi
Simgeeren Esssssss hepsi kapandı benim hatta bi dikişim açılmıştı baya yarık duruyırdu. Krem verdi doktor kendi kendine kapandı. İpler de kendiliğinden düştü. Doktora git bi baksın ki ona göre ilişkiyi havuzu düşünürsün. Son muayenem öncekilerden daha rahat geçti vücutta alışıyor galiba