cennetkokulubal 2 gecedir oğlumun ateşi çıkıp düşüyor calpol verdim . Düşüyor ama yine çıkıyor ya uyuyor şimdi baktım yine çıkmış ne yapmalıyım kızlar
angelicsmile cennetkokulubal takipte olmalısın canım maalesef salgın sanki bizde aynı durumdayız tabi bizde öksürük ve burun akıntısıyla birlikte ilerliyor bu süreç. Geçmiş olsun.
Elanureren cennetkokulubal ateşi olduğumda sirkeli su yapıp eklemlerine koyun birde ağız içini inceleyin diş çıkarabilir
Rainnnn cennetkokulubal duş aldırdınız mı ? Birde enfeksiyon olabilir bu kadar çıkması normal değil bizimkide öleydi ateş düşürücü fitil attım etki etmedi hastaneye gittik enfeksiyon çıktı öksürük de vardı 7 gün bacağından penisilin vurundu hemde 7.5 aylık 😢
Aryasmommyy cennetkokulubal bizde aynı durumdayız 6 aylık bebeğim calpol vermekle iyi mi yapıyorum bilmiyorum verince düşürüyor 4 saatte bir verilir miş 🤦🏼♀️
cennetkokulubal angelicsmile biz bu bahsettiğiniz süreci ¾ gün önce atlattık şimdi tekrar ateş başladı :(
bahar95 cennetkokulubal merhaba, oğlunz nasil iyimi, benimde oğlum bugün ateşle uyandı ne yapicağimi bilmiyorum