asyaninannesi_01 Diamond ben wlap ın leke kremini ve hücre yenileyici kremini kullanıyorum memnunum ama yüzümde önceden de öyle aman aman bir leke yoktu ama lazer bir defa yakmıştı kullandıktan sonra leke kalmadı izi de geçti