Eslem1907 Arkadaşlar lütfen nasıl biraktirdiniz yazabilir misiniz???kızım emzik biberon almadı.20aylik ve sürekli dış dönemi yaşıyoruz.dogdugundan beri uykusu hafif .travma oluşturarak biraktrmk istemiyrm
gezentianne Eslem1907 20 aylık ile 24 cok farkediyor ne söylesen anlayacak duruma geliyor. Bwn kademeli azaltmıştm 23. ayda ve dogum gününde pasta yicez mum üflicez memelere bye bye yapıcaz demişrm azalta azalta bırakınca ben de mastit vs yaşamadım. Asla bırakmaz diyordm cok baglıydı ama biraz zaman verin 20-21. ay yapışıktık dönemsel
Aslmra80 Eslem1907 dis dönemiyse kesinlikle ertele. Ki zaten diş ve hastalıkta doktorlar bile onermiyor. 8 tane emzik aldım birini almadı biberon tutmadı aşırı meme bağımlısıydi. Ben tiksindirmeden kestim iki gün vermedim ama hastalandı bu seferde gece verdim gündüzü kestim elini hiç boş bırakmadım. Bir süre böyle devam ettim 2 ay belki 3 ay böyle gündüz etmedi gece emdi. Sonra geceyi kestim yarabandi yapıştırdım anneciğim uf oldu dedim gitti geldi uf dedi öyle bıraktı
EmineVedat Benim oğlum 2 buçuk yaşında 1 ay oldu bırakalı, saçı gosterdim dedim böcek falan korktu çok ağladı falan ama bir şekilde direndim ve bıraktım oğlum aşırı bağımlıydi b