Kızlar 1 yaşına girecek kızım ama fazla bütçemiz yok stüdyoda çekim mi yaptırsam yada Bi mekanda mi yapsak karar veremedim stüdyo çekimi için 1000 tl istiyor mekanda yapsak da 5 kişiyiz annem ve kardeşim gelcek sadece orayı da süsleyip pasta elbise fotoğraf ne kadar tutar bilmiyorum siz ne yapardınız yerimde olsanız