Melis2021 Sezeryan olalı 15 ay oldu beni gaz sancısı tuttu bu kadar süre sonra normal mi bi ömür böyle devam mı edicek ayaklarımı bugün çok soguk bi dereye sokmak zorunda kaldım
Nisan12 Melis2021 valla aynısı bendede 15 aylık olduk bizde bende hala devam ediyor oda şişlik yapıyor fena halde
hayalanne Melis2021 bende dogum yapalı bir hafta oldu allttan oyle baskı var ki gaz mi kabızlıkta var ztnde ben ameliyat gunu gayet rahat cıktım 3 gunden sonra basladı bu anlamdım doktora gıttıgmde caresını bılacak mı acaba
Mntehaa Bence bir doktora görünün sezaryen Doğum sonrası gaz sancılarım oluyordu hamilelik ve Doğumdan sonraki ilk üç ay için söylüyorum.. ben gaz sancısı mıdır mide midir diye düşünürken safra kesemde taş olduğunu öğrendim.. sonra da tedavi sürecim oldu..