Linailkay Kızlar şişe dost BİM’in sütüyle yoğurt yapan var mı tutuyor mu ben normalde içim veya sek ile yapıyorum. Eşim BİM’den almış tutar mı yoğurt.
Rezenecayi Linailkay ben de içim alıyorum ama instagramda bimin sarı şişedeki sütü ile yapanı çok gördüm bi gün ben de deneyeceğim