Babybe″ 9 ay 4 gülünlüğüz ogluşum 4 dişi var ,beslenme 1 kase çorbayı yiyordu simdi yarısını yiyor bagzem hic yemiyor ,emziriyorum onda sikinti yok ama yemekleri az yiyor, ekmek seviyor ekmek yiyor kurabiye ama mamaları az yiyor .Aksi huysuz ,çok şükür hareketli ama az yiyor benimkide