Ronya1303 rica ederim umarım yararlı olur. Oğlum şuan 27 aylık kendi odasında kendi başına uyuyor. Ben çok faydasını gördüm. Özellikle uyku saatleri kaçırmayın lütfen.oğlum 9,5 dedin mi uyur 2 gğn önce konsere gittik o gürültüde bile uyku saati olduğu İçin anne sütümü ver ( uyumak istiyorum demek) dedi. Eve 1 de geldik asla uyanmadı. Biraz sabır 🙏🏼🤭