Mercanbebek gece-gündüz ayrımını da yavaş yavaş yapmaya başlayacak. Çocuk gazlı olduğu süre uyuyamadığından uyku düzeni oluşmuyor bu çok normal, emin olun hepsi geçicek. Damla olarak ne kullanıyosunuz bilmiyorum ama biz gaz işin relectaz, bağırsak sindirimi için nbl probiyotik kullanıyoruz. Ben ek olarak vicol aldım içeriği tamamen bitkisel yağlar, sakinleştiriyor bebeyi. İstersen bi araştır. (bu arada relactaz ın dozunu indirdim, vicol de verdiğim için)