Kizlar oğlum 4 bucuk aylık kısaca özetlemek gerekirse anne karnında belli oldu doğumdan sonra kuvezde sonrasında beraber servise çıktık 1 buçuk aylık iken ameliayt oldu şimdi enfeksiyon kapmaması gerekiyor ama idrar tahlili verdiğimizde değeri hep 20 lerde yani bu çocuğun enfeksiyonu var mı yoksa bobreginde sıkıntı olduğu için mi böyle yüksek çıkıyor doktorumuz normal diyor normal insanlara göre yüksek ama dediğim gibi bobreginde sıkıntı olduğu için normal diyor sorum size anneler bebeği ameliyat olup idrar enfeksiyon değeri kaç çıkıyor sizde ?