Bushraaa selam dün bana Amerika’dan 3 tane elektronik sigara geldi ve bebeğim 2 aylık. Tıpkı senin gibi hamileyken bıraktım ama doğurunca içerim diyordum. Doğurduğum günden beri ara ara içiyorum çünkü dayanamıyorum. Hamileyken bebeğin içimde olmanın verdiği korku beni tutuyordu ama emzirmek o kadar da korkutmuyor. Şimdi ise aklımdan çıkmıyor. Normal sigara içemiyorum bari elektronik içeyim diyorum. Acaba içerisinde hangi maddeler var ve zararı olur mu bilmiyorum. Bilen ya da içen varsa yazsın lütfen.