Mavis34 QueenMommm bu gece 11 de uyudu ve şimdiye kadar 4 kez çığlık çığlığa uyandı. Dia jeli durucem tekrar kalkarsa 9 aylık olacak son 1 aydır hep boyleyiz
ayseeeasln21 QueenMommm 9. Ayda uyku gerilemesi varmış diye okumuştum bir yerden😑 9 ay 25 günlüğüz uykusuzluk zirve yapmış nasıl ağlıyor anlatamam gündüz uykusunu 2 ye düşürdüm gefe uykusuna 9 10 gibi geçiriyorum artık
Busrasener43 QueenMommm off kombo yapmış sizinki hem diş hem hastalık hemde 9 ay atağı bende aynısını yaşadım çok sinir bozucu oluyor ama geçicek sabredin dış jeli kullanın burun tıkanıklığı çekiyorsa bol bol burnunu açın atağa malesef bir çözüm yok
QueenMommm Mavis34 ay valla kızarmış gözleri şişmiş uykusu var uyumaya gelince çığlık çığlığa ağlıyor 🙁
Mavis34 QueenMommm benimki bur 10 dk ağlıyor çok zor sakinleşiyor o arada emmek te istemiyor sonra kendiliğinden sakinleşip yatıyor yine