bazen sabrım kaldırmıyor inanın yemek yemek ve tuvalete gitmek hep zordu ama bu kadar değilmiş bugünlerde anladım. Oğlum yemek yiyor seviyor ama hiçbir şekilde yapmama izin vermiyor, ya uzun süredir oynamadığı oyuncaklarını koyuyorum önüne görünce heyecanla oyalanıp birkaç dakika kazanırız diyorum bir bakmışım ki yine paçamdan çekiyor,hareket etmiyorum ittiriyor anneee anneee bağırarak ağlıyor kendine vuruyor 😭 onu öyle görünce kayıtsız kalamıyorum çünkü bildiğiniz zarar veriyor kendine. hadi biraz yanında durup iş yapayım diye yanımıza alıyorum ne yapıyorsam hiç oralı değil emmek istiyor. Bugün bütün gün böyleydi ve bıraktım kendi halinde, hep onunla yapışık gibi olayım istiyor bunu farkettim. Artık ne yapayım şaşırdım, her zaman birine gidilmiyor herkesin ev hali var, oyun grubu diye adı konulunca işin içine saatlik ücret giriyor, zaten kreş e vermem mümkün değil. 😏 ne yapmalıyım siz vaktinizi nasıl geçiriyorsunuz 19_20_21 aylıklar ?