Byzcgty Allah vermesinde birşey olsa deprem gibi sizin yanınızdaykende olabilir Allahın işi tabi iç rahatlığıda önemli bende korkuyordum bu durumdan bu şekilde telkinledim kendimi öyle bir an ki çünkü belli olmaz bütün hayatı boyunca onu yanınızda yatıramazsınız elbet bir şekilde ayrılmanız gerekicek😊 tabi yine herkesin kendi görüşü ve bebek bakımı farklıdır saygım var yardımcı olmak istedim 😊😊