Kizlar bebegim doğunca emzik vermek istiyorum.ogluma vermedim.ve çok zorlandım wee baby klasik emziginden almıştım uygun fiyat olandan onu asla almadi. Sonra philips avent ultras air aldım.onuda 1 ay emdi sadece. Simdi ikinci bebegim olacak 4 ay sonra hangi emzigi önerirsiniz. Yine philipsin 2 li emzigini almayı düşünüyorum ikilisi 150 tl sizce alir mi bebegim o emzigi veya başka önerirsiniz varmi