Sevb Kızlar bugün bebeğim bexero menenjit aşısı oldu yedi aylık bye bye night verebiliyor muyuz aşı günleri bilginiz var mı dr a sormayı unuttum şuan bayağı huzursuz ateşi yok ama uykuya dalamıyor bir türlü versem mi vermesem mi karar veremedim
Feyzosunannesi Sevb daha önce veriyormuydunuz?, bugün aşı olduğu için huzursuz olması normal calpol verebilirsiniz
Mhtttp Sevb merhaba benmde bebegim bu aşıyı vurulunca huysuzdu. Calpol verdim ateşi yoktu rahatlayıp uyumuştu
Ardenege38 Sevb merhaba bizde 2 gündür by by nightan veriyoruz hiç durmuyor çünki 7 bucuk aylık bebegim sizce kaç damla vermeliyim siz kaç damla veriyorsunuz
Sevb Feyzosunannesi evet veriyorum normalde huzursuzlandığı geceler calpol için ateşinin olması gerekmiyor mu şuan ateşi yok
Feyzosunannesi Sevb aşı sonrası yarım ölçek verebilirsiniz calpol, rahatlatır iyi gelir illa ateş olması şart değil
Asyaayaz1 İlacı doktorunuzmu önerdi acaba bana önermedi çünkü beyin gelişimini etkilediğini söyledi doktorumuz
Sevb Asyaayaz1 bitkisel damla olarak geçiyor dr arada verebilirsin demişti ben de arada veriyorum uyumazsa işte gece çok geç saatlere kalırsa