Emnedmr 2.5 aylıkken geçti sarılıpı. Uzamış sarılık tı bizimkide. Ona hiçbir şey fayda etmiyor bence, uzamış sarılığa.. Zamanla geçiyor. Doktorumuz kan alıp ankara araştırmaya gönderdi tedbir amaçlı ama temiz geldi her seyi çok şükür. Siz de üzülmeyin ben odönemi içime zehir etmiştim ama bitiyor. 🙏🏻😊