11 ay 20 günlük kızım üç gündür, iki üç adım atıp hemen bi yere tutunuyor kısa kısa arada bunu yapıyor iki adım atıp düşüp emekliyor 😁 şimdi yürüyor diyebilir miyiz? Yoksa uzun uzun mu yürümesi gerekiyor 🤔
Adım çöreği yapılıyormuş onun için erken mi acaba ?😀🤩