Kizcem62 Benim oğlumda 2,5 aylıkken meme reddi yaşamıştık. Her zaman kana kana emdiği memeyi itiyordu, ağlıyordu, kafasını çeviriyordu. Pozisyonu değiştirdik. Ayakta emmeyi istedi bir ara. Sonra yatarak emzirdim bir süre. Kesinlikle direnin yoksa memeyi bırakıyorlar. Hele bir de mama alıyorlarsa biberondan içmek daha rahatlarına geliyor. Bir hafta kadar sürmüştü bizim sonra normale döndü. 3. ayda mem reddi çok sık görülürmüş.