Honeysudem 80. Günden selam 😂 bizimki 2.aydan sonra durmaya başladı. Ondan önce katıla katıla ağlıyordu elleriyle yüz çizercesine. 4 gün yoğun bakımda kaldı, tek başına sırt üstü ağladı kimse ilgilenemedi diye düşünüp ona yoruyoruz biz. Ama şimdi uyku sralığının yarım saatini sırt üstü geçiriyoruz çoğu zaman. Bu işin tek çözümü sabır ve bol bol sarılma. Büyüdükçe her şey yoluna girecek 😍🙏