Hbbknk benim oğlumda o aylarda covit gecirdi. Atesi bir gece 39,6 ya kadar yükseldi. Hava soğuktu tabi hemen zibinla biraktim calpol verdim düştü, 3 saat sinra yine çıktı. İlac vermeden sadece üstünü inceltip acile götürdüm. Test yaptılar ve pozitif çıktı. İshali de vardı. Ama dolveni çok çok zorda kalmadığım sürece kullanmamami söylediler. Sadece calpol ve probiyotik verdiler. Bogazlari da kızarırmış ama covite bagli diye ona da ilac vermediler. O gunden sonra ateslenmedi. Geniz akintisi ve huzursuzluğu devam etti ama ateşi olmamisti. Burnunu yikadik sık sık. D vitamini cok önemli dedi doktorumuz ve biz imuneks kullandık. Sivi alimi önemli beslenmesi d ecok önemli ama hastayken yemiyorlar. Su icse yeter yani arada ihlamur verebilirseniz limon damlatip oda iyi gelir