Evet arkadaslar benim oglum 20 aylik bebekti ve 12 hayatlık hamileydim ve nasıl bırakacam diye kara kara düşünüyordum ve oğlum meme aşığı bir bebekti…Şimdi hamileliğim gelişim geriliği vardı ve bebek 7 haftalıkken bebek durmuş ve kürtajla alınması lazım dendi ve perşembe günü kürtaj olmak zorunda kaldım o günde emmesi lazım dedi doktor diyince bahaneyle bıraktım o gün eve gelince meme istedi ama ben meme ucuna kara sürdüm emmek istemedi o günden beri bugün aklina geldi hemen o görmeden kara sürdüm iğrenç olmuş annem diyince vazgeçiyor sonunda başardım arkadaşlar..😊😊😊Çok korkuyordum ama isteyince oluyormuş..Uzun oldu ama hakkınızı helal edin…