Hem kızımın doktoru hem de diş doktorum sorun olmayacağını söyledi. Dişe uygulanan anestezinin süte geçtiği ile ilgili kesinleşmiş bir bilginin de olmadığını bana ilettiler. İçin rahat edecekse 1-2 saat sonra emzir dediler. Bunun üzerine 2 hafta boyunca diş tedavisi gördüm 2 kanal ve 2 dolgu yaptırdım emzirmeye devam ettim.