Deletedmom_37 8 aylikken baba demeye baslamisti bilincli olarak ozellikle babasini gördükçe baba baba diye sayiklardi 10 aylikken bana ismimle seslenmeue basladi hic anne demedi evde herkes bana ismimle seslendigi icin oyle diye düşündüm 1 ay boyunca resmen ismimi kullandi tam 11 aylikken bi gün sofrada tuz eksikti kalktim ben getiririm dedim peşimden anne anne gel demeye baslayip agladi😀😀 ama bunun haricinde meme mama süt atti dede hala dayi pis su kuş kedi diyebiliyordu kelime haznesi hep coktu birde benim kizimin 22 aylikkende net sekilde 2li ve pesin sira 3lü cümle kurmaya basladi suan 27 aylik 5 ve 6li cumleyi rahatca kurabiliyor. Ama 22 aydan öncesinde de pes pese 2li cümle kurmasada hep derdini net sekilde anlatabilen bi bebekti anne der durur su der bekler istedim derdi
Simdi anne ben susadim su ver diyo😀😀