Elika00 R_y_M öyle birşey yok diye biliyorum sadece verem açısından sonra 3 gün banyo yasak. Ateş olunca ılık duş önerilir
Barlas_mom R_y_M Dün yaptırdım rotavirüs aşısı da yaptırdım sadece yarım saat birşey içmesin dedi hemşire. İlk gün yıkamamak gerek ama eğer ateş çıkarsa calpol ver demişti. Aşı ateşi çok inatçı olmaz ateş düşürücü ile düşer zaten.
R_y_M Barlas_mom ay çocuk maf oldu yaa ates olmadı da aşırı huysuz hemde sürekli kucakta durmak istiyor uykusunda ağlıyor kıyamam yaaa
Barlas_mom R_y_M Hala sürüyo 🤣 aşıyla beraber 4.ay atağını da yaşıyoruz. Yemek yiyemez evde iş yapamaz oldum valla hayattan hiç zevk alamıyorum psikolojim berbat
Mrv_cnl Barlas_mom yalnız değilsiniz bizde 4.ay atağındayız ve geçmesine daha iki hafta var geçmeden aşı yaptırmakta istemiyorum nasıl olur bilemiyorum ensesinde bi sıcaklıkta var diş çıkaracak gibi ikisinin huysuzluğu şuan beni bitirdi çünkü
Barlas_mom R_y_M Hadi ya ben 22 marta gün almıştım. Oğlum erken davrandı suyum geldi sancı açılma yoktu sezeryan oldum 14 martta 37+1 de 😅
Barlas_mom Mrv_cnl Ayy hem atak hem aşı hem sıcaklar üzerine hasta oldu öksürüyor şimdi hastanedeyiz 2günde 1 ne yapıcaz bilmiyorum pazar günü de ev taşıyoruz 🤦🏻♀️🤦🏻♀️