Merhaba hanımlar adetim 12 gündür gecikti doktora gittim alttan muane etti hamile değilim kstlerim var ama kasıklarım dolu gibi binbasinc var ki çok sızlıyor ayakta durunca napican ilaç vermedi yarın yazacak ilaçla hemen kanamam gelir mi rahatlar miyim benim gibi olan varmı aranizda