Prensinannesiu 8 ay 13 günlük bebeğim var. Bu zamana kadar verdiğim herşeyi itirazdız çok iştahlı yerdi şimdi ne versem yemiyor ne yapmam lazım.
Oflu_u Prensinannesiu 10 aylığız nerdeyse 1 aydır böyle malesef gerçekten herşeyi yiyen çocuk kendini geri çekti ben dişten kaynaklı diye düşünüyorum yada sıcaklardan çünkü iştahı gitse meme emmez sadece ek gıdada sorun yaşıyorum 💆🏼♀️
Mavis34 Prensinannesiu benim.oglum.8.5 aylık ek gıdaya başladığımdan beri hep isteksiz iştahsız en çok yediği gün içinde toplam 5 mama kaşığını asla geçmiyor her iğne ayrı şeyler yapıyorum her tarifi deniyorum ama 1 2 kasıktan sonra ağzını açmıyor ağlıyor asla yemiyor
Snezgi Prensinannesiu acaba diş olabilir mi çünkü aynı dertten muzdariptim alt iki diş gelince normale döndü hiç değilse kilitlemiyor ağzını bişeyler yedirebiliyorum
Ummahan250820 Oflu_u benim kızımda 10 aylık 2 haftadır ek gıdayı yemiyor normalde yerdi çok zorlanıyorum sıcaktan sanırım
Prensinannesiu Oflu_u 8 tane diş çıkardık şimdiye kadar hiç iştahsızlık yaşamadım şuan ne oldu bilmiyorum
Prensinannesiu Mavis34 bizim iştahımız çok iyiydi nolduysa birden bire gitti dişlerini kitliyor resmen
Badeninannesi1 Bu sıralar benim kızımda da aynı sorun var.Diş döneminde bile yaşamamıştık.Kahvaltıda bir yumurta kesin yiyen bebek artık öğürüyor.Sıcaklara bağlıyorum nedendir bilemiyorum bazen çok üzülüyorum