Kızlar oğlum bu ayın 27 sinde 22 aylık olucak ben bugün tuvalet eğitimi vermeye başladım zıbınla tutuyorum sadece sürekli tuvalete götürüyorum fakat bugün evde çişlemedik kaka yapmadık yer bırakmadı koltuklar hariç 😂😂😂 bu süreç ne zaman düzelir acaba aşkolar ve gece bez bağlamalı mıyım yoksa 2-3 saatte bir kaldırmalı mıyım deneyimliler lütfen belirti verin😄