Biraz sayısal bı soru gbi olacak ama hata mı yaptim fikirlerinize ihtiyacım var 🙏🏻
5 yıl önce nişanimda arkadaşım sağolsun çeyrek takmıştı düğünümde de bir çeyrek daha. Şimdi arkadaşımın nişanı olmadi direkt düğünunde bende gram alabildim hata mı ettim🥺 Eşim o zaman ki ile bu zamann altını bir değil diyor ama ne gelirse o götürülür diye bı adet vardı ya hata mı ettim bilemiyorum😐 Nişanı da olmadı söz gbi bişey oldu takı şeyi de olmadı. sonradan ben nişan hediyesini vermeyi düşündüm bı gram altın daha ama öyle de saçma olur diyorlar. Siz olsanız nasıl yapardiniz