Kızlar bebegim dün geceden beri aşırı derecede huysuz ateşi inip çıkıyor.Surekli duşa sokuyorum hep bi mizilti halinde birseyde yemiyor canım iyice sıkılıyor. İshali var. Dişten olabilir deniyor diş ne zaman çıkar ki. Çıkınca mi düzelecek benim güzel bacılarım tecrübem yok bilmiyorum