Kızlar uzak bir memlekette yaşıyorum eşim asker. Bugün 8 aylık bebe mi bırakıp işe gittim, bir günlüğü ne beni bir servise verdiler orda müdür kankisi vardı oda sütçü ve işe başlayalı 10 gün olmuş oda dedi burası berbat bir yer burda çalısılmaz, neyse akşam oldu beni nereye verdiklerini yarın nerede işe başlayacağımı sordum mesaj attım, adı lazım değil müdür arkadasını o bölümden almış beni oraya vermiş, huzursuz çalışöak istemiyorum, çünkü ben mutlu olmazsam bebeğimi mutlu edemem, asıl sorum şu ücretsiz izne nasıl ayrılıyr ayın kaç ında ayrılırsam maaş iadesi yapmıyorım, ve idarenin kabul etmeme lüksü varmı