Kızımın 1 haftalıkken gözü tamamen çapaktan kapanmıştı zor açtık suyla sile sile hemen zaten o gün doktoruna götürdük doğuştan gözyaşı kanalı tıkalı dedi antibiyotik damla verdi asla süt çay ıhlamur vs vs gibi şeylerle silmemem gerektiğini damlayı günde 2 kez her iki göze 1 damla damlatıp kaynamış ilimis su ve göz pamuguyla ellerimi güzelce dezenfekte ederek her göz ayrı pamuk olacak şekilde ve pamuğu tek kullanmak şartıyla içten dışa silmemi gün içinde en az 10 kez kanal tıkanıklığı masajı yapmamı söyledi gösterip 3.ayinda geçti kızımın tamamen