Bebegim 6 aylik. Yaklaşık 15 gündür sürekli ağlıyor sizlaniyor. Akşam 9 dedin mi elimle yüzümle oynayarak uyurdu şimdi kendini parçalıyor. Cani yanarmışcasina ağlıyor. Ben dişten şüpheleniyorum ama atak haftasinda da görünüyor. Gece de ağlayarak uyanıyor