koalamiyim Sütüm başından beri az geliyor. Her yolu denedim artmıyor. Bikaç gündür bi de tazyikli gelmeye başladı. Sağıyorum azıcık çıkıyor ama bebeğim emerken fışkırıyor genzine kaçıyor haliyle emmek istemiyor. Napmam lazım tam olarak kafam karıştı☹️