nilmur0 Kızım sarılık oldu 5 günlük iken. Işın tedavisi gördü sonra mama artı meme beslendi sonra sütüm arttı tek meme verdim 1 aylık iken kilo da aldı ama sarılığı 11 olmuş. Tekrar mama İle meme gittik 7 e düştü 35 günlük iken. Sonra sütüm çok çocuk doyuyor diye yine tek süt verdim 5 6 gündür ancak bugün yine göz Çevrelerin de var gibi bugün hatta gibi değil var. Acaba sütüm mü yetmiyor ama her şeyi normal kaka çiş maşallahı var ben anlamadım şuan da 50 günlük. Ne yapmam lazım bana akıl verin. Tam olarak ne zaman geçer ve şuan ne yapmalıyım
_tospikannesi nilmur0 bizde 24 gunluguz hala sarılık geçmedi 8.5 şuanda, doktorumuz uzamış anne sütü sarılığı dedi bi zararı olmaz bu günlerden sonra 3 ayda tamamen anca geçermiş. Doktoruna sor canim
Zumraderya nilmur0 sanırım çözümü yok benim kızimda 45gunluk degerimiz 12.Dr bacaklara inmedigi sürece sıkıntı yok demisti.bizimde normal herseyimiz emiyor kilo alımı iyi çok uyumuyor,kolay uyandırıyorum vs..ama geçmedi bayramdan sonra tekrar götürecegim bakalım🙄
Bilgeefe02 nilmur0 canım bizde ilk doğduğunda hafif vardı doktorumuz ilk kontrolünde vücudunu açıp biraz gerdirdi karnını kendi tenine bak eğer karnını gerdirdiğinde bebeği normal ten rengi gibi değilde daha sarıysa bu bacaklarına kadar inerse getir demişti sürekli emzirdim saat başı geçti ama gözündeki sarılığı 2 aylık olduk yeni geçti doktor gözden geç gider ondan korkmayın önemli olan vücutta da var mı onu takip edin dedi
Kybele Uzayan anne sütü sarılığı var sanırım, doktora danışın araştırılsın sebebi. Bizde de var, 2 ay 7 günlük kızım. Sarılıktan ötürü mama ver demedi bana hiçbir doktor ama, bol bol emzir dediler aksine. Sarılığın sebebi de şifası da anne sütü
nilmur0 Kybele tamam benim ki de anne sütü sarılığı ama daha önceki de mama verince 1 hafta da düştü acaba sütüm yetmeyince mi yükseliyor. Yoksa tek anne sütü verince mi yükseliyor anlamadım ki ne kadar zamanda tamamen geçiyor acaba
Nyles2019 Benim oğlumda da uzamış sarılık oldu 3 aya yakın sürdü bazılarının 4 ay sürüyormuş bir sıkıntı olmadı bol bol emzirdim gözleri sarıydı. Sarılık en son gözden gidermiş öyle diyorlar. Bol bol emzirin.Şimdi 5 aylık olduk şükür.
Ass Nyles2019 benimde 29 günlük hala sarılığı var. İleri sarılık gibi bsey dedi doktor. Bu aşamada tedavi görmesi gerekmiyir mu aslında. 1 ay sonra kontrol denildi ya daha fazla uzarsa sarılığı ? Emziriyorum bende sadece umarım cabk geçer
Nyles2019 Ass yok benim doktorum tedavi gereği yok dedi normal yani benim baya geç geçti. İnternete de detaylar mevcut İçiniz rahat edecekse doktora tekrar sorun tedavi gereği yok anne sütü uzayan sarılığın.
Ates_mami nilmur0 güneş ışığını deneyin derim. Oğlumun 19 olan ve asla düşmeyen sarılığını hastaneye yatmadan son gün yarım saatte bir 5 dk soyup güneşe çıkardık. Ve ertesi gün 12 ye düşmüştü. Bence çok faydası var. Akşam üstü çıkarın derim
RuzgarEdisMom Ates_mami kesinlikle doktorlar yok bir faydasi dedi bana ama bir hemsire simdiki cocuklar günes görmuyor ondan oluyor dedi sonra güneşe çıkardım hızlıca inmeye basladı deger
kimse nilmur0 benımde kızım sarılık oldu goguslerım yara dıye mama verdım az emzırdım doktor beslenemedıgı ıcın oldugunu soyledı bol bol emzırmek sarılıgı gecıyor sureklı emzırmek lazım