3 aylık bebeğimin kafası çok sıcak el ve ayakları, kolları ve bacakları çok soğuk ateşi 37,6 civarlarında hafif öksürük ve hapşırma var sesi de kısılmış üşütmeden dolayı. Ateşi çok yüksek olmadığı için panik yapmıyorum. Evde neler yapabilirim, tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz