İlk bebeğim. Daha 10 günlük olduk yeni yeni elime alıp besleyebiliyorm çok küçük diye korkuyla yaklaşıyorum. Kızım göğsümü almıyor bnde sağıp biberonla veriyorm üç gün yoğun bakımda kaldık arkadaşlar sebebi göğsümü almadığı için meme ucu takıp onunla emzirmeye çalıştım bi hafta öyle denedim fakat ne üstü ne battaniye si her yer süt oluyordu bnde kızım doyuyor zannediyordm doktor kilo kaybı var yatış yapacaz dedi. Neyse şükür 3 gün süt sağıp 2 saate bi hastaneye gidip gidip geldik şimdi evdeyiz fakat doktoru sütünü her 3 saate bir 60 veya 70 sisi vereceksin dedi bnde öyle yapıyorum ama dün başıma gelenler beni nasıl korkuttu anlatamam size Rabbim kimseye evlat acısı göstermesin. Tam sütünü sağdım içirdim aradan 2 dk geçmedi kızım ağzından burnundan birden içeriklerini geri çıkardı nasıl elim titredi ben şok o an ters çevirdim sırtına vurdum yüzüne üfledim alnını yukarı çektim genzine kaçmışsa kendine gelsin diye kızım o an kendinden geçti elleri buz gibi üfleye üfleye kendine geldi allahım kimseye göstermsin bu öğlen yine oldu benim gibi başına gelen oldu mu ben 60 sisiyi birden verdi acaba ondan mı oldu bilemedim benim gibi panik birisi nasıl üstünden geldi halen şoktayım allahım bir daha yaşatmasın tekim o yüzden size soruyorum siz o durumda başka napiyorsunız başımı öne alıp sırtına vurdum üfledim başka bişe varsa nolur yazın