Ayris 2 yaş sendromuna biz de girdik yavaştan çok zor 😅 Kıskançlığı kardeşi geldiğinde daha çok arta da bilir, hamileliğiniz boyunca güzelce anlatıp onu alıştırmak gerekecek. Kendimden örnek vereyim yine, ben çok hırçın bir bebekmişim, hiç yerimde durmaz, eşyalarımı asla paylaşmazmışım. 2.5 yaşında abla olduktan sonra bu koruma duygum kardeşime kaymış, yani ona değil onu kıskanır olmuşum, her kesten sakınıp kendim bakmak istiyormuşum ki hâlâ daha onu kardeşim değil daha öte olarak görüyorum 😅😂 Umarım sizin de bebetolar birbirine çok bağlı olur arkadaş gibi büyürler