Aslihan95 Merhaba anneler. 38 günlük bir bebeğim var. Her gün akşam 5 ten 10 a kadar huzursuz, keyfi gelirse emiyor yoksa emip emip saniyesinde geri çekiliyor ama emmek istemesine rağmen kendini geri itiyor neden olabilir bu ? Yaşayan var mı acaba
Teemo07 Aslihan95 gaz dönemi başlamış gazı oldugu için emeniyor olabilir. Bol bol gaz masajı yapın, ayaklarını sıcak tutun. Emzirdikten sonra mutlaka gazını cıkartın. Siz yok sanabilirsiniz ama zor cıkıyor o aylarda. Genelde belli saatlerde huzursuzluk oluyorsa gazkolik derler. Benim oglum öyleydi. Çok zorlanmıstım.
Memossannesi Aslihan95 Aslihan95 kolik bebeğiniz olabilir tabi bas bas bağırıyorsa benimde bebeğim çok gazlıydı erkek çocuğu cok gazlı olur dedikleri doğru sen bol bol kimyon ic bebeğini karnını yağ ile ovala o huzursuz saatlerinde banyo yaptır yatır karnına masajını yaptıktan sonra bez koy ve yatır cok rahatlıyor öyle ve rutini olmuş olarak algılıyor bebek bu sebepten gece uykusuna geçirmiş olman da rahat olur senin için birde kolik masajı bacaklarini bebeğine dogru itme cekme günde bir kez yapabilirsin bence küçük daha diye 1 kez yeterli ama cok narin bie şekilde yapman gerekli aksi takdir de kalca cikikligina sebep olursun.
Kusannesi Aslihan95 kolik bebek deniyor canım buna her gün aynı saatlerde gaz vuruyor. Bir kovanın içine sıcağa yakın banyo suyu doldur içine dogru tutun kollarından daldırın yani anlatabildimmi. Sıcak suyun içinde dursun nasıl rahatlayacak görürsün