Bircicekannesiii Birkaç kere zorda kalınca biberon verdim emzik de veriyorum iki aylık olduk yeni ama şimdi memeyle kavga ediyor zorlasamda birkaç saniye alıyor yada hiç almıyor böyle değildi bianda oldu ne yaptınız sizler buna 😒
Zhrrl Bircicekannesiii silikon göğüs ucu aldım biberon zannedip emsin diye 15 dakika emdi onunla size de öneririm
Fundish Bircicekannesiii emzirme danışmanlarını takip edebilirsin çözümleri bar .benim bebeğim 4 ay emdi sadece şimdi yüzüne bile bakmıyor .hiç dert etmiyorum mama yiyeli o da bende uyuyoruz ve dünleniyoruz sinirlerimiz dinlendi
Urazanns Bircicekannesiii 8. Hafta atağı sanırım biz de öyleyiz su an zorla alıyor uzatıyor ucunu eliyle iktiriyor sonra ağlamaya başlıyor
mrvklncc Bircicekannesiii ben bulamadım üstüne bi de biberon reddi oldu aylarca uğraştım yine de bana mısın demedi biberonu da sadece uykusunda tutuyordu onda da içtiği mama kuş kadar
Bircicekannesiii Zhrrl İnanır mısınız kafamdan da o geçti acaba biberon ucu gibi onla emer mi diye sonra dedim ona da alışırsa diye derken alayım o zaman ama bıraktı mı geri canım silikon ucu
Zhrrl Bircicekannesiii alışma ihtimali var tabi onu da göz önünde bulundurun siz☺️ benimki silikon uçla daha uzun emiyor dediğim gibi 15 dk falan. Takmadığım zaman 2 çekip bırakıyor
Zhrrl Bircicekannesiii normal eczaneden aldım bir çok marka var ama ben normal aldım bir tane 25 tlydi fiyat olarak
Bircicekannesiii Fundish Biraz emseydi bende tadını çıkarsaydım dert etmeyecektim ama daha yeni iki aylık olacak sizin niye bıraktı sebebi var mıydı durduk yere mi ne bileyim bağ oluyorya arada emerken o yüzden bağımız kesiliyor gibi hissediyorum psikolojik olarak
Fundish Bircicekannesiii ağzında pamukçuk oldu .fotoğraf atabilsem bakardınız baya bakır rengi oldu.karbonat asla işe yaramadı .ilaçlar işe yaramadı .taki en son bebek diş fırçası alıp kazıdım !!! Beyaz bir kağıda kazıdıklarımı koydum şok oldu herkes.sonrası tabi memeden zaten uzaklaşmış oldu
_ipekk18 Bircicekannesiii bulamadm aklıma sticker yapışkan geldi dikkati memeye gelsin diye her yolu denedim çünkü 😂😂
Yigitahmedim Bircicekannesiii benim ki de 4 aylık oldu kesif başladı. Abisi ak guk dese memeyi bırakıyor bu aydan normal kabul ediliyor zaten de.. karanlıkta sessizlikte emzir demişti bana hemşire benim böyle bir durumum yok büyük çocuktan dolayı ama siz deneyin isterseniz.