Nefesin_Annesi0 Sabah 2. Ay aşısı olduk çok huzursuzdu uzun süre ağladı iki üç saattir kucağımda uyuyo memeyi vermeye çalışıyorum iki dk bile emmeden tekrar uykuya geçiyor normal mi?